FANDOM

Smok Królewski Szkarłatny
Królewski Szkarłatny Smok dorosły.png
Data Wydania 7 kwietnia 2013
Rzadkość Niepospolity
Kolor Czerwony, pomarańczowy
Przydomek Szkarłatny, RC
Siedlisko Wulkan

Smok Królewski Szkarłatny (Royal Crimson Dragon) został wydany 7 kwietnia 2013 roku razem ze Smokiem Pokoju Duszy.

Oficjalne OpisyEdytuj

Jajko (Egg)Edytuj

"This large egg is a dark crimson color."

To wielkie jajko ma kolor ciemnego szkarłatu.

Pisklę (Hatchling)Edytuj

"Aww... It’s a cute baby dragon. It seems rather lazy."

Ohh... To jest urocze smoczątko. Wygląda na dość leniwe.

Dorastające Pisklę (Mature Hatchling)Edytuj

"Aww... It’s a cute baby dragon. It seems rather lazy. And look! It’s gotten much larger and grown wings! It must be close to maturing."

Ohh... To jest urocze smoczątko. Wydląda na dość leniwe. I patrz! Jest dużo większe i wyrosły mu skrzydła! Niedługo dojrzeje.

Dorosły (Adult)Edytuj

"Royal Crimson Dragons are so named due to their massive size and confident, regal bearing. Most of the time they are laid back, ignoring non-prey creatures smaller than themselves, although they will occasionally take fresh kills from other dragons as a reminder of their place in the social order. Although there are few other dragons large enough to pose a threat to Royal Crimsons, they have little tolerance for potential rivals and will fiercely defend their territory from such intruders."

Smoki Królewskie Szkarłatne nazywają się tak z powodu swoich masywnych rozmiarów i pewnego siebie, władczego ryku. Przez większość czasu leżą, ignorując mniejsze od siebie stworzenia, których nie uważają za łup. Okazjonalnie zabierają jednak świeże zdobycze innym smokom, aby przypomnieć o swoim miejscu w hierarchii. Choć kilka innych ras smoków jest na tyle dużych, by stanowić zagrożenie dla Królewskich Czerwonych, mają one mało tolerancji wobec potencjalnych rywali i z dzikością bronią swojego terenu przed takimi intruzami.

Artyści ikonekEdytuj

IkonkiEdytuj

Seria Jajko Pisklę Dorastające Pisklę Dorosły
Królewski Szkarłatny Royal Crimson egg.png Royal Crimson hatchi.png Royal Crimson mature hatchi.png

Królewski Szkarłatny Smok dorosły.png

Stare Ikonki
Stare Martwe Jajko Old Royal Crimson dead egg.png

Etapy wykluwania się jajkaEdytuj

Eatp 0 Etap 1 Etap 2 Etap 3 Etap 4 Etap 5 Śmierć
Royal Crimson egg.png Royal Crimson crack 1.png Royal Crimson crack 2.png Royal Crimson crack 3.png Royal Crimson crack 4.png Royal Crimson crack 5.png Royal Crimson dead egg.gif

Dodatkowe informacjeEdytuj

Imbecamiel napisała na forum:

"Ludzie, tak się cieszę, że podoba wam się dorosły RC! \o/

OGROMNE podziękowania przesyłam Nectaris za tak dobre wykonanie go <3 Smoki RC były moim pomysłem, zrobiłam pisklęta i szczegółowy szkic głowy dorosłego... ale nie dałam rady naszkicować jego pozycji tak, jak chciałam. Nectaris przez to przeszła i uratowała sytuację świetnym projektem dorosłego smoka. Ma parę obłędnych zdolności. ;D Potem ja dokończyłam, cieniując dorosłego. Wielkie dzięki i uznanie w jej stronę!

I owszem, nazwa mnie wcześniej bawiła. *g* Nie zamierzam przybierać tytułu "Autorki Królewskich Smoków." XD te stworki właściwie były skończone na jakiś czas zanim wydano smoki RB, a ja do nich wróciłam i wybrałam dla nich kilka potencjalnych nazw - na wpół zapomniałam, którą wersję w końcu ustaliłam."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki